09 12 2021

Pakalpojumu saņemšana klātienē

Pašvaldības SIA “Ventspils labiekārtošanas kombināts” informē, ka sākot ar 13.12.2021 Abonentu daļa  atsāks klientu apkalpošanu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta ”zaļajā režīmā”. Pakalpojumu saņemšanai klātienē nepieciešams uzrādīt sadarbspējīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu, tas jāuzrāda kopā ar personu apliecinošu dokumentu (pasi vai eID). Lai veiktu pierakstu lūdzam zvanīt pa tālr. 63626920 vai 27876577.

Aicinām izvērtēt nepieciešamību apmeklēt Abonentu daļu klātienē un izmantot pakalpojumus attālināti. Ja nepieciešams veikt izmaiņas līgumā, atkritumu izvešanas grafikā vai radušies citi ar atkritumu apsaimniekošanu saistīti jautājumi aicinām sazināties ar speciālistiem, rakstot e-pastā: vlk@ventspils.lv vai zvanot pa tālr.: 63626920. Iesniegumus un cita veida dokumentus iespējams arī ievietot tam paredzētajā pastkastītē Pils iela 12, pie ieejas PSIA” Ūdeka” un PSIA “ Ventspils siltums” Abonentu daļā.

Savukārt par sniegtajiem pakalpojumiem var ērti norēķināties attālināti:

Kā arī:

  • SIA “Maxima Latvija” veikalu kasēs;
  • jebkurā citā maksājumu pieņemšanas vietā (Latvijas Pasts, E-lats, u.c.)

Piesakies elektroniskai rēķinu saņemšanai nosūtot uz e-pasta adresi: vlk@ventspils.lv sekojošu informāciju:

  • e-pasta adrese, uz kuru vēlaties rēķinu saņemt;
  • klienta vārds un uzvārds;
  • adrese, par kuru vēlaties saņemt rēķinu;
  • klienta nr. (ja zināms).

Dzeltenos marķētos maisus iespējams iegādāties skaidrā naudā šķiroto atkritumu savākšanas laukumos Jēkaba ielā 47 un Siguldas ielā 8a.

[top]