18 01 2021

Izmaiņas klientu apkalpošanas kārtībā vēl joprojām spēkā

Atgādinām, ņemot vērā valstī pieņemtos ierobežojumus vīrusa Covid 19 izplatības ierobežošanai, kopš 28.decembra veiktas izmaiņas klientu apkalpošanas kārtībā:

  • Abonentu daļā klātienē būs iespējama tikai maksājumu par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu veikšana Abonentu daļas pieņemšanas laikā:
    • pirmdienās  – no 8:00 līdz 18:00 (pusdienas pārtraukums no 12:00 līdz 13:00)
    • no otrdienas līdz piektdienai  – no 8:00 līdz 13:00 (bez pusdienas pārtraukuma)
  • dažāda veida dokumenti un iesniegumi pārrēķinu veikšanai, kā arī līgumu noslēgšanai nepieciešamie dokumenti iesniedzami vai nu attālināti, nosūtot uz zemāk norādīto e-pasta adresi, vai arī iemetot tam paredzētajā pastkastītē (pie ieejas Abonentu daļā). Iesniedzamajiem dokumentiem obligāti pievienojams kontakttālrunis turpmākai saziņai.

 

Lūdzam ņemt vērā,  ka vienlaikus Abonentu daļas klientu apkalpošanas zālē drīkstēs uzturēties tikai viens klients, tādēļ ātrākiem, ērtākiem un galvenais drošākiem norēķiniem aicinām izvēlēties citus maksāšanas veidus – sīkāka informācija par norēķinu iespējām šeit: https://vlk.lv/atgadinam-ka-norekinus-par-sadzives-atkritumu-apsaimniekosanu-veikt-atrak-un-drosak/

[top]