Pašvaldības SIA “Ventspils labiekārtošanas kombināts” klientu ērtībām nodrošina plašas norēķinu iespējas, tostarp var pieteikties bezmaksas elektronisko jeb e-rēķinu saņemšanai, kas ir ērts un drošs apmaksas veids par izmantotajiem atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumiem.
E-rēķina pakalpojums pieejams klientiem, kuriem ir atvērts norēķinu konts «Swedbank», un tas paredz, ka ikmēneša rēķins par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu tiks saņemts internetbankā, kur to varēs arī ērti apmaksāt. Lai pieslēgtu pakalpojumu, klientiem jānoslēdz līgums, ko var izdarīt gan klātienē «Swedbank» Ventspils filiālē, gan arī savā internetbankā, izvēloties rēķinu automātisko vai manuālo apmaksu. Abi apmaksas veidi ir bez maksas.
E-rēķiniem ir vairākas priekšrocības: ērta ikmēneša maksājumu pārvaldīšana, e-rēķinus var apskatīt vienuviet un pēc nepieciešamības arī izdrukāt, saglabāt un arhivēt; internetbankā pieejami 18 mēnešus no rēķina saņemšanas dienas.
Instrukcija, kā pieteikties e-rēķiniem: ŠEIT
Pakalpojuma pieslēgšana, lai pieteiktos e-rēķiniem:
- bez automātiskās rēķina apmaksas: http://swedbank.lv/private/d2d/payments/ebill/application
- ar automātiskās rēķina apmaksas funkciju: http://swedbank.lv/private/d2d/payments/ebill/soa/edit
Klienti, kuriem nav norēķinu konts «Swedbank» un kuri rēķinu saņem drukātā formātā savā pastkastē, aicināti pieteikties rēķina saņemšanai elektroniski – savā e-pastā, tā ietaupot maksu 1,60 eiro apmērā, kas tiek piemērota, rēķinu piegādājot pa pastu.
Lai rēķinu par sadzīves atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumiem katru mēnesi saņemtu savā e-pastā, uzņēmums par to ir jāinformē, iesniedzot sekojošu informāciju:
- e-pasta adresi, uz kuru vēlaties rēķinu saņemt;
- klienta vārdu un uzvārdu;
- adresi, par kuru vēlaties saņemt rēķinu;
- klienta numuru (ja ir zināms).
Jautājumu gadījumā aicinām vērsties PSIA «Ventspils labiekārtošanas kombināts», zvanot pa tālr. 63626920 vai rakstot ziņu uz e-pasta adresi vlk@ventspils.lv.